Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt poprzez adres email: kontakt@4gentleman.pl

Możliwe formy współpracy

Realizując kampanię we współpracy z markami, preferuję kreatywną formę współpracy, która pozwala w nieszablonowy i ciekawy sposób przedstawić materiał moim czytelnikom. Poniżej przykładowe formy współpracy: 

  • patronat nad realizowanym projektem,
  • patronat nad cyklem materiałów, opublikowanych na blogu,
  • udział w kampaniach reklamowych,
  • możliwość objęcia patronatu nad blogiem (partner techniczny, partner strategiczny etc),
  • wpisy poradnikowe, recenzje produktów,
  • lokowanie produktów w sesjach publikowanych na blogu,
  • reklama display (banery i pozostałe elementy graficzne),
  • wyjazdy sponsorowane. 

Koszt współpracy

Do wyceny każdej z form współpracy podchodzę indywidualnie. Każda współpraca jest inna i wymaga ode mnie innych działań. W celu poznania dokładnej wyceny proponowanych działań – zapraszam do kontaktu. 

Statystyki Google Analytics za 30 dni:

Statystyki social media: 

Zrealizowane projekty: 

Zaprojektowanie kolekcji jesień/zima 2016-2017, przy współpracy z marką Próchnik. W skład kolekcji wchodzą garnitury, marynarki, spodnie i koszule. Była to pierwsza tego typu współpraca blogera z marką odzieżową na polskim rynku, w której bloger miał wpływ na produkt, na każdym etapie jego produkcji. Począwszy od projektu, konstrukcji marynarek, garniturów, spodni i koszul czy rodzaju materiału.  Pełna prezentacja kolekcji w linku poniżej: 


Wpis sponsorowany, który powstał we współpracy z marką PNADORA. Wpis powstał z okazji „Walentynek”. 

.

Link do materiału znajduje się poniżej: 


Jestem pomysłodawcą i współorganizatorem wydarzenia o nazwie „Warszawa pod krawatem”. Jest to największe w Polsce wydarzenia, które skupia mężczyzn zainteresowanych klasyczną modą męską. Pierwsza edycja „WPK”, została zorganizowana w marcu 2015 roku. Ostatnia, piąta edycja „Warszawy pod krawatem”, odbyła się w listopadzie 2016 roku i uczestniczyło w niej ponad 500 osób. Relacje, które są publikowane z każdej edycji na trzech blogach, w postaci wpisów i filmów, wygenerowały ponad 100 tysięcy odsłon. Wydarzenie odbywa się raz na pół roku – edycja letnia i edycja zimowa. Poniżej linki do relacji z dwóch ostatnich edycji „WPK”: 

Marki zainteresowane współpracą przy organizacji kolejnych edycji „WPK”, proszę o kontakt: kontakt@4gentleman.pl