5.00 avg. rating (100% score) - 1 vote

„Warszawa pod krawatem 04” – fotorelacja z wydarzenia. 

warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04

Jakiś czas temu, na blogu, opublikowałem wpis, w którym przedstawiłem krótką historię cyklicznego wydarzenia – „Warszawa pod krawatem”. Celem spotkań pod tą nazwą jest popularyzacja mody męskiej, a organizatorami tego wydarzenia są: Albert Borowiecki (autor tego bloga), Jan Adamski oraz Rafał Przetak. Czwarta edycja „Warszawy pod krawatem”, odbyła się 21 maja w klimatycznej restauracji „Winosfera”, która jest częścią historycznego kina „Czary”.

W tym materiale przedstawiam fotorelację z tego wydarzenia, które od pierwszej edycji różni się nie tylko liczbą uczestników, ale też formułą. Pierwotnie spotkania miały charakter towarzyski i odbywały się w kameralnej atmosferze, tym razem – pierwszy raz – część towarzyską rozszerzyliśmy o prelekcje i mini warsztaty. 

Wykłady i prezentacje

Rozszerzona formuła o krótkie prelekcje jest tym na czym mi zależało od początku. „Warszawa pod krawatem” ma być nie tylko miejscem spotkań, ale również wydarzeniem, które edukuje. Planując aktualną edycję, korzystając z dobrych relacji Jana z włoskimi blogerami i ikonami stylu, udało nam się namówić na przyjazd do Polski samego Luke Rubinacciego – wykład Luki był również głównym punktem „WPK 04”. 

Na czwartej edycji „Warszawy pod krawatem” swoim doświadczeniem podzielił się również Andrzej Olender. Należy on do grupy nielicznych w Polsce rzemieślników artystów, którzy specjalizują się w ręcznym malowaniu (patynowaniu) butów i innych wyrobów skórzanych. 

warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04

Wykład Luki Rubinacciego

warszawa pod krawatem 04warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04

Konkursy

Ostatnim punktem programu podczas 4 edycji „Warszawy pod krawatem”, było wręczenie wyróżnień i wyłonienie zwycięzców w dwóch konkursach:

  • na najlepiej zawiązany krawat, 
  • na najbardziej lśniące buty uczestnika wydarzenia.

Był to ciekawy element rywalizacji, gdyż informacje o tych konkursach zostały podane z wyprzedzeniem – każdy uczestnik „WPK 04” aspirujący do głównej nagrody miał więc czas, aby się przygotować. Główną nagrodą w konkursie na najlepiej zawiązany krawat był bon na garnitur, z nowej, prestiżowej linii garniturów mark Próchnik. Upominki dla osób wyróżnionych ufundowała firma EM Mens’accessories. Nagrodą główną w drugim konkursie, w którym wyłoniliśmy uczestnika o najbardziej lśniących butach, był bon na dowolną parę butów marki Yanko dostępnych w internetowym sklepie Patine. Upominki dla osób nominowanych ufundowała natomiast firma Nonchalant

Zwycięzca w konkursie na najlepiej zawiązany krawat

Zwycięzca w konkursie na najlepiej zawiązany krawat

warszawa pod krawatem 04 Part_II_356 warszawa pod krawatem 04 warszawa pod krawatem 04

Był również czas na selfie i wspólne zdjęcia

Czas podczas czwartej edycji „WPK” płynął szybko, uczestnicy każdą wolną chwile wykorzystywali na rozmowy oraz na robienie „selfie”. Te ostatnio w internecie, szczególnie za sprawą social mediow, cieszą się dużą popularnością. 

zdjęcie WPK04 zdjęcie WPK04 zdjęcie WPK04 zdjęcie WPK04zdjęcie WPK04

warszawa pod krawatem warszawa pod krawatem warszawa pod krawatem warszawa pod krawatem warszawa pod krawatem warszawa pod krawatem warszawa pod krawatem

Partnerzy „Warszawy pod krawatem 04”

Z edycji na edycję „WPK” przyciąga coraz większą grupę osób zainteresowanych modą męską. Od chwili założenia grupy „Pod krawatem” i od pierwszego spotkania minęło już trochę czasu. Progres jaki udało nam się osiągnąć nie byłby możliwy bez zaangażowania firm, które z modą męską i stylem mają wiele wspólnego. Partnerem wiodącym czwartej edycji „Warszawy pod krawatem” była polska marka odzieżowa z bogatą tradycją i słynąca ze sprzedaży eleganckiej odzieży dla mężczyzn (od jakiegoś czasu również dla kobiet) – Adam Feliks Próchnik. Do akcji przyłączyła również polska marka specjalizująca się w sprzedaży akcesoriów męskich – EM Mens’accessories. Oczywiście bez eleganckich butów, żaden zestaw nie prezentowałby się dobrze, kolejnym partnerem akcji była firma Partenope. Drugim partnerem wydarzenia „WPK 04”, który dostarcza elegantom odpowiednie akcesoria była firma Nonchalant. Do akcji przyłączyła się również marka Patine, która specjalizuje się w sprzedaży eleganckich butów i skórzanych akcesoriów. Ostatnim partnerem, który wsparł czwartą edycję „Warszawy pod krawatem” była marka Woolet. Jest to firma, która specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów skórzanych. 

Autorką prezentowanych wyżej zdjęć jest natomiast Katarzyna Purchalak z KP Multimedia.

_logo_prochnik1

Baner_Poziomy1

_logo_partenope (1)

_logo_nonchalant

_logo_patine

_logo_woolet